2011. augusztus 25., csütörtök

Sztreccs farmer együttes - nadrág + kabát 40 L - Jelenlegi ára: 3 290 Ft


A licit tárgya egy sztreccses farmer együttes (nadrág+kabátka). Kb. 40 -es , nincs benne címke, de mértem, nézd az adatokat!
Nadrág:
derék: 37
csípő: 49
hossz: 103
belső szárhossz: 77
ülep elöl:
Kabátka:
Mellbőség: 43
Hossz: 54
ujjhossz: 57 (felhajtva, mint a képen) , leengedve + 4 cm.
Nagyon kényelmes viselet, jó kis anyagból.
Sajnos hamar kinőttem : -( és így igen keveset használtam.
A napokban szekrényt ürítek, nézz be , hátha találsz az igényeidnek megfelelő darabot/darabokat!
Az ár nem a minőséget és az állapotát tükrözi!!!!! Csak én kinőttem, gondoltam, hátha vki hasznát veszi / szívesen hordaná!
Köszönöm, hogy benéztél!
Jó licitálást!



Jelenlegi ára: 3 290 Ft

Az aukció vége: 2011-09-12 06:25
. Sztreccs farmer együttes - nadrág + kabát 40 L - Jelenlegi ára: 3 290 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése