2011. október 31., hétfő

Kisbaba, újszülött kezdő csomag, 38 db-os, olcsó - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Sziasztok!
Eladásra kínálnám az alábbi kisbaba, újszülött ruhacsomagot, mely rengeteg ruhát tartalmaz, tipegőket, bodykat, hosszú ujjút és rövidet is, kisnadrágot, pulóvert, overallt, kisingeket, rékliket. Nagyon sok mindent, és nagyon szépek, szinte nem voltak használva, van olyan is ami egyáltalán nem volt. Márkásak, George, Next, Disney, F&F, H&M-es rucik vannak benne. Én nem nagyon vettem észre hibákat rajtuk. 50-56-os méretek.
Használatból eredő foltocskák előfordulhatnak, ami hibákat észrevettem, írtam és fotóztam!
Postázom is, a postaköltséget csomagolás után tudom pontosan megmondani, csak saccolt értékek!
Nézd meg a többi termékemet is, nagyon sok kisbaba ruhát és más egyebet töltöttem fel, postaköltséget spórolhatsz vele!
Kérdezz bátran!!
Jó licitálást!!!



Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-01 10:19
. Kisbaba, újszülött kezdő csomag, 38 db-os, olcsó - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése